0728 288 035
office@systemaglobal.ro
  • CEREȚI OFERTĂ
Systema CertificariSystema CertificariSystema CertificariSystema Certificari
  • Acasă
  • Despre noi
    • Cine suntem?
    • Valorile noastre
    • Avantajele certificării
    • Etapele certificării
    • Documente utile
  • Certificări ISO
    • Certificare ISO 9001:2015
    • Certificare ISO 14001:2015
    • Certificare ISO 45001:2018
    • Certificare ISO 22000:2018
    • Certificare ISO 27001:2013
    • Certificare ISO 13485:2016
  • Acreditare
  • Contact
    • Apeluri și reclamații
  • Engleză
  • Română

Cine suntem?

  • un organism independent de certificare sisteme de management, care operează în România
  • funcționează din punct de vedere juridic în baza Legii 31/1990 republicată, ca societate cu răspundere limitată
  • oferă servicii de evaluare pentru certificarea sistemelor de management al calității, de mediu, al sănătății și securității în muncă, siguranței alimentelor, securității informației și calității dispozitivelor medicale în conformitate cu următoarele standarde în vigoare:
  • ISO 9001:2015 – Sistem de management al calității
  • ISO 14001:2015 – Sistem de management de mediu
  • ISO 45001:2018 – Sistem de management al sănătății și securității în muncă
  • ISO 22000:2018 – Sistem de management al siguranței alimentelor
  • ISO 27001:2013 – Sistem de management al securității informației
  • ISO 13485:2016 – Sistem de management al calității dispozitivelor medicale

Valorile
noastre

Înțelegem că datoria Firmei este să ne recompenseze pentru lucrurile bune făcute și nu să ne motiveze să ne facem treaba și asta dintr-un motiv foarte simplu: motivarea există (sau nu) în noi și doar noi o putem găsi.
Să te automotivezi înseamnă să te trezești cu plăcere să mergi la lucru, să te simți norocos că faci ceea ce faci, să te rupi greu de munca ta, să fii mândru de rezultatele tale, să-ți asumi personal eșecurile, să ai încredere în tine. Toate cele de mai sus nu pot fi obținute cu bani mai mulți primiți de la firmă.
Tu trebuie să fii propria ta locomotivă, care să te tragă înainte în zilele bune și în zilele proaste.
Da, toți avem și zile mai proaste, dar dacă numărul lor îl depășește pe cel al zilelor bune poate că acesta nu e postul sau firma potrivită pentru tine. Oricum, nu te aștepta să-ți găsești motivația în fiecare zi, uneori aceasta lipsește când ai mai multă nevoie de ea. În acele momente bazează-te pe disciplină. Fă ceea ce știi că trebuie sa faci.
Fiecare dintre noi este responsabil pentru propria fericire, pe care este îndreptățit și dator să o caute unde crede de cuviință, nu aștepta acest lucru de la șeful, colegii sau clienții tăi.
Automotivare continuă
Este elementul pe care s-a bazat dezvoltarea noastră ca și firmă și principala diferență între noi și concurență. Tot ceea ce facem noi ca și Firmă trebuie să fie de o calitate ireproșabilă, din punct de vedere al soluțiilor, prezentării și al serviciilor de livrare.
Calitate înseamnă ortografie, zâmbet pe buze, soluții eficace, aranjare în pagină, tonul adresării, font folosit, bun gust vestimentar, spațiere corectă între cuvinte, mașina curată, formula de răspuns la telefon, punctuație, promptitudine, birou ordonat, exprimare corectă, consecvență și multe altele.
Este datoria fiecăruia dintre noi să vegheze că doar produse și servicii de calitate pleacă din Firmă și să semnaleze orice abatere în vederea inițierii de acțiuni corective. Asta înseamnă că oricine găsește o problemă de calitate are datoria să intervină activ în eliminarea acelei probleme, chiar dacă nu are nimic de-a face cu postul său de zi cu zi.
Eventualele probleme de calitate nu se găsesc din întâmplare, ele se caută activ de fiecare dintre noi, în vederea eliminării.
Calitate ireproșabilă
Interesele Firmei au prioritate pentru noi și nu le vom neglija pentru niciun motiv, indiferent de natura acestuia. Este mai mult o atitudine de disponibilitate și dedicare totală pentru Firmă și mai puțin un efort propriu-zis de muncă. Ne asumăm asta pentru că știm că lucrurile serioase nu se pot face cu jumătăți de măsură.
Când luăm o decizie care presupune un potențial conflict de interese între noi și Firmă ne asigurăm că interesul Firmei va prevala în fața interesului propriu sau de grup.
Fiecare dintre noi își oferă suportul necondiționat colegilor noștri pentru că știm că împreună putem face lucrurile mai repede, mai bine și cu un efort mai mic.
Dedicare totală
Impresia foarte bună pe care și-o formează clienții lucrând cu noi este un element definitoriu al succesului nostru trecut, prezent și viitor.

Este posibil ca pe parcursul colaborării cu unii clienți, din diferite motive lucrurile să nu meargă chiar bine, iar clienții să-și formeze o impresie proastă despre noi. Niciodată nu vom lăsa lucrurile așa, ci vom face tot ce trebuie pentru ca, în final, clienții să fie cel puțin mulțumiți, deși scopul nostru este să-i lăsăm încântați.

Impresia clienților despre noi este singura care contează cu adevărat pentru noi. De ce? Pentru că depindem 100% de părerea clienților despre noi. Acest fapt îl considerăm normal, nicidecum frustrant, pentru că suntem profesioniști. Pentru noi, un client mulțumit este întotdeauna mai important decât maximizarea profitului dintr-o tranzacție cu acel client.

Clienți încântați
În ziua de azi, performanța este singura opțiune a unei firme care vrea să supraviețuiască și, mai mult decât atât, să se dezvolte. Iar aceasta se poate face doar cu oameni foarte buni.

Pentru noi, performanța înseamnă un loc de muncă minunat. De ce? Pentru că ajungem să ne iubim locul de muncă nu datorită cafelei bune, pauzelor la discreție sau salariului plătit mereu la timp, ci pentru că oriunde ne-am uita vedem alături colegi lângă care ne putem dezvolta.

Cu siguranță, la sfârșitul zilei, cifrele sunt cele care contează. La noi în Firmă se fac targetele. Pe lângă cifre, să fii performant înseamnă: să fii modest, integru, ordonat, disciplinat, proactiv, paranoic când analizezi riscurile, capabil să iei decizii, obsedat de îmbunătățire continuă, responsabil când lucrurile nu merg bine, capabil să alegi soluția cea mai bună și nu neapărat a ta.

Performanță susținută

Avantajele obținerii unui certificat de conformitate

  • îmbunătățirea imaginii organizației Dvs.
  • creșterea încrederii clienților în serviciile și produsele oferite
  • creșterea eficienței și potențiale reduceri de costuri
  • îndeplinirea uneia dintre condițiile necesare pentru participarea la licitații

Avantajele certificării

  • garanția de conformitate – prin certificare se demonstrează faptul că sistemul de management al unei organizații este conform cu standardul/standardele de referință
  • competitivitate – partenerii de afaceri preferă clienții certificați
  • asigură loialitatea clienților și continuitatea afacerii
  • eligibilitate – firmele certificate sunt eligibile în atribuirea de contracte atât în domeniul privat cât mai ales în domeniul public

Valabilitatea certificării

  • perioada de valabilitate a certificatului emis pentru sistemele de management certificate SYSTEMA este de trei ani
  • SYSTEMA Certificări dorește ca procesul de certificare să fie unul cât mai ușor posibil și să aducă un plus de valoare activității clientului

Etapele certificării

Documente utile

Documente informative și proceduri

Angajamentul privind imparțialitatea activităților de certificare

vezi document

Mapă de documente informative

vezi document

Regulament general de certificare

vezi document

Schema de certificare a sistemelor de management

vezi document

Schema de transfer a sistemelor de management

vezi document

Regulament de utilizare a mărcilor de certificare

vezi document

Chestionare de identificare și evaluare preliminară

Chestionar de identificare și evaluare preliminară ISO 9001:2015 sau sistem integrat

vezi document

Chestionar de indentificare și evaluare preliminară ISO 14001:2015 + ISO 45001:2018

vezi document

Chestionar de indentificare și evaluare preliminară ISO 22000:2018

vezi document

Chestionar de indentificare și evaluare preliminară ISO 27001:2013

vezi document

Chestionar de indentificare și evaluare preliminară ISO 13485:2016

vezi document

Chestionar de indentificare și evaluare preliminară ISO 22000:2018

vezi document

Politici SYSTEMA Certificări

Politica privind calitatea

vezi document

Politica privind imparțialitatea și independența

vezi document

Politica privind suspendarea, retragerea certificării

vezi document

Politica privind tratarea reclamațiilor și apelurilor

vezi document
systemaglobal

SYSTEMA CERTIFICĂRI SRL este un organism independent de certificare, cu sediul în Târgu Mureș, cu peste 1.300 de clienți și 2.400 de certificate emise. SYSTEMA Certificări este o companie acreditată de către IAS (International Accreditation Service) pentru certificări în conformitate cu standardele internaționale ISO 9001, ISO 14001, ISO 13485, ISO 45001, ISO 22000, ISO 27001.

pagini utile

  • certificări iso
  • contact
  • valorile noastre
  • acreditare
  • apeluri și reclamații
  • documente utile

căutare

POLITICA DE UTILIZARE COOKIE-URI | POLITICA DE PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

SYSTEMA Certificari © 2022 | Toate drepturile rezervate. | Developed by INFO SMART PC
  • Acasă
  • Despre noi
    • Cine suntem?
    • Valorile noastre
    • Avantajele certificării
    • Etapele certificării
    • Documente utile
  • Certificări ISO
    • Certificare ISO 9001:2015
    • Certificare ISO 14001:2015
    • Certificare ISO 45001:2018
    • Certificare ISO 22000:2018
    • Certificare ISO 27001:2013
    • Certificare ISO 13485:2016
  • Acreditare
  • Contact
    • Apeluri și reclamații
  • Engleză
  • Română
Systema Certificari